حسرت عشق




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعيت من در ياهو



آمار وب



طراح قالب:



لوگو دوستان



موزيک و ساير امکانات





خیلی دوست دارم...

یکی را دوست دارم

همان کسی که شب و روز به یادش هستم

و لحظات سرد زندگیم را

با گرمای عشق او میگذرانم

کسی را دوست دارم

که میدانم هیچگاه به او نخواهم رسید

و

هیچگاه نمیتوانم دستاش را بفشارم

یکی را دوست دارم

بیشتر از هر کسی

همان کسی که مرا اسیر قلبش کرد

یکی را دوست دارم

که میدانم او دیگر برایم یکی نیست

او برایم یک دنیاست

 



نظرات شما عزیزان:

ترانه
ساعت12:40---18 مرداد 1392
سلام عزیزم!وب خیلی خوشگلی داری من یه وب دارم دوس دارم تو هم بیای و نظرتو راجبش بدی! من لینکت کردم تو هم منو با عنوان وبم لینک کن هر وقت آپ کردم خبرت میکنم توهم هر وقت آپ کردی منو خبر کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط حسرت عشق در 1:49 | |



کپي برداري بدون ذکر منبع غير مجاز مي باشد

طراح قالب : ميهن تم